Passos

1Sol·licitud
El client es posa amb contacte amb nosaltres i ens exposa la seva situació particular. Un dels nostres analistes li demana la informació necessària per analitzar la seva sol·licitud i determinar el tipus de finançament més adequat per a les seves necessitats.

2Aprovació
Un cop rebut l’encàrrec, juntament amb la documentació sol·licitada, el client rebrà una resposta de l’analista indicant la viabilitat de l’operació i la documentació necessària per continuar la tramitació.
L’aprovació significa que, amb les dades i la documentació aportada, el préstec és viable, supeditat a un valor mínim de l’immoble que s’ha d’hipotecar.
Un cop acceptada la més interessant per a la seva situació, el client té catorze dies naturals per poder desistir sense al·legació de causa i sense cap tipus de penalització.

3Tramitació
Ens encarreguem de fer totes les gestions que calguin per poder formalitzar la hipoteca sol·licitada.
Gestionem la taxació de l’immoble amb una empresa, acreditada pel Banc d’Espanya, que farà una valoració de l’habitatge que s’ha d’hipotecar.
Verifiquem la situació registral de l’immoble per poder registrar la hipoteca en el Registre de la Propietat. Cal comprovar si existeix alguna càrrega prèvia sobre l’habitatge. Si és així, es faran tots els tràmits que calguin per cancel·lar-la i proporcionar la seguretat jurídica adequada al nostre client.
Un cop acceptada la més interessant per a la seva situació, el client té catorze dies naturals per poder desistir sense al·legació de causa i sense cap tipus de penalització.

4Signatura
Abans de la signatura, ens posem en contacte amb el client per a confirmar tots els detalls que figuressin en l'escriptura davant notari, l'import exacte de les despeses i la documentació a aportar el dia de la signatura.
Els nostres honoraris hauran d'abonar-se en el moment de l'acta de transparència amb una antelació mínima de 3 dies a la formalització de l'operació de crèdit/préstec, incloent-se en el cost total del préstec. També coordinem l'import i forma en què s'efectuaran els pagaments en la Notaria.
En el cas d'adquisició d'un habitatge, se signaran dues escriptures davant notari: La de compravenda i la d'hipoteca.
Una vegada signades, ens encarreguem de coordinar la liquidació dels impostos i inscriure les escriptures en el Registre de la Propietat.
Posteriorment realitzats els tràmits, el client rebrà l'escriptura de compravenda i una còpia de l'escriptura d'hipoteca juntament amb la liquidació de la provisió de fons realitzada.
Totes les dades són tractats confidencialment, tal com estableix la llei orgànica de protecció de dades i altra legislació vigent en aquesta matèria.