Passos
1Sol·licitud
El client es posa en contacte amb nosaltres i ens exposa el seu cas en particular. Un dels nostres analistes li demana informació precisa per a analitzar la seva sol·licitud i determinar el tipus de finançament més adequat a les seves necessitats.
2Viabilitat
Un cop rebut l'encàrrec, juntament amb la documentació sol·licitada, el client rebrà una resposta de l'analista indicant la viabilitat de l'operació i la documentació necessària per a continuar la tramitació.
Una vegada acceptada l'oferta presentada, el client disposa de catorze dies naturals per a poder desistir sense al·legació de causa i sense cap penalització.
3Tramitació
Ens encarreguem de realitzar totes les gestions necessàries per a poder formalitzar la hipoteca sol·licitada.
Gestionem la Taxació de l'immoble amb una empresa, acreditada pel Banc d'Espanya, que realitzarà una valoració de l'habitatge a hipotecar.
Una vegada acceptada la més interessant per a la seva situació, el client disposa de catorze dies naturals per a poder desistir enfront del banc sense al·legació de causa i sense cap penalització.
4Signatura
Abans de la signatura, ens posem en contacte amb el client per a confirmar tots els detalls que figuressin en l'escriptura davant notari, l'import exacte de les despeses i la documentació a aportar el dia de la signatura.
Els nostres honoraris hauran d'abonar-se 3 dies abans de la formalització de l'operació de crèdit/préstec. S'entendrà com a formalització el moment en el qual l'entitat de crèdit emeti *FEIN (Oferta vinculant per a l'entitat.)
En el cas d'adquisició d'un habitatge, se signaran dues escriptures davant notari: La de compravenda i la d'hipoteca.
*Totes les dades són tractats confidencialment, tal com estableix la llei orgànica de protecció de dades i altra legislació vigent en aquesta matèria.